septera
zostało uruchomione zbyt wcześnie. Zwykle jest to wskaźnik, że jakiś kod we wtyczce lub motywie działa zbyt wcześnie. Tłumaczenia powinny zostać załadowane podczas akcji init
lub później. Dowiedz się więcej: Debugowanie w WordPressie. (Ten komunikat został dodany w wersji 6.7.0.) in /home/users/temprana/public_html/rasalhague/wp-includes/functions.php on line 6114\n\n
- \u201eCz\u0142owieka nie zmienia czas. Cz\u0142owieka nie zmienia si\u0142a woli. Zmienia go mi\u0142o\u015b\u0107.\u201d
\n(Henry Drummond)<\/li>\n- \u201eHindusi m\u00f3wi\u0105: Gdyby B\u00f3g chcia\u0142 si\u0119 ukry\u0107, to wybra\u0142by cz\u0142owieka, aby si\u0119 ukry\u0107 w nim. To jest ostatnie miejsce, w kt\u00f3rym by cz\u0142owiek szuka\u0142 Boga. Trudno\u015b\u0107 z wi\u0119kszo\u015bci\u0105 ludzi polega na tym, \u017ce pr\u00f3buj\u0105 si\u0119 sta\u0107 czym\u015b, czym s\u0105 ju\u017c w swoim wn\u0119trzu. Szukamy Boga, szukamy Go wsz\u0119dzie na zewn\u0105trz nas, ucz\u0119szczaj\u0105c na niezliczone wyk\u0142ady, zebrania, k\u00f3\u0142ka, czytaj\u0105c mn\u00f3stwo ksi\u0105\u017cek, szukaj\u0105c nauczycieli i kierownik\u00f3w, podczas gdy przez ca\u0142y czas B\u00f3g jest w\u0142a\u015bnie we wn\u0119trzu.\u201d
\n(Baird T. Spalding)<\/li>\n- \u201eWi\u0119kszo\u015b\u0107 filozof\u00f3w utrzymuje, \u017ce w zasadzie jeste\u015bmy raczej istotami pozbawionymi mocy. (\u2026) Tymi, kt\u00f3rzy posiadaj\u0105 moc s\u0105: spo\u0142ecze\u0144stwo, rz\u0105d, rodzice, duchowa hierarchia o\u015bwieconych mistrz\u00f3w, si\u0142y z\u0142a, si\u0142y Natury\u2026 w\u0142a\u015bciwie moc istnieje wsz\u0119dzie tylko nie w nas. Filozofia Huny uczy czego\u015b zupe\u0142nie przeciwnego\u2026\u201d
\n(Serge Kahili King)<\/li>\n- \u201eKlejnot przepad\u0142 w b\u0142ocie a wszyscy go szukaj\u0105.
\nJedni na wschodzie, drudzy na zachodzie, jedni w rzekach, drudzy po\u015br\u00f3d kamieni.
\nAle Kabir, s\u0142uga, pozna\u0142 si\u0119 na nim i owin\u0105\u0142 go w sercu r\u0105bkiem p\u0142aszcza.\u201d
\n(mistyk Kabir t\u0142um. Czes\u0142aw Mi\u0142osz)<\/li>\n- \u201eBy\u0107 dobrym znaczy by\u0107 w zgodzie z sob\u0105 samym.\u201d
\n(Oscar Wilde)<\/li>\n- \u201eU\u00a0tych wszystkich, kt\u00f3rzy s\u0105 zdolni do kochania innych, odnajdujemy postaw\u0119 mi\u0142o\u015bci do samego siebie.\u201d
\n(Erich Fromm)<\/li>\n- \u201eMi\u0142o\u015b\u0107 do siebie nie oznacza samouwielbienia, kt\u00f3re jest narcyzmem, stanem, w kt\u00f3rym brak jest podniecenia mi\u0142o\u015bci. Kocha\u0107 samego siebie oznacza kocha\u0107 \u017cycie oraz wszystko, co \u017cyje. (..) Bez umi\u0142owania siebie cz\u0142owiek tylko przyjmuje, a nic w zamian nie daje.\u201d
\n(Alexander Lowen)<\/li>\n- \u201eB\u0119dziesz mi\u0142owa\u0142 swego bli\u017aniego jak siebie samego.\u201d
\n(Jezus Chrystus)<\/li>\n- \u201eKochaj bli\u017aniego swego, bo\u015b ty jest swoim bli\u017anim.\u201d
\n(Rabindranath Tagore)<\/li>\n- \u201eCierpienie to sprzeciwianie si\u0119 Bogu. Im bardziej si\u0119 sprzeciwiasz, tym bardziej cierpisz.\u201d
\n(Don Miguel Ruiz)<\/li>\n- \u201eTo, czemu si\u0119 opierasz, trwa uparcie. \u201c
\n(Carl Jung)<\/li>\n- \u201eNajwi\u0119kszym b\u0142\u0119dem w post\u0119powaniu z chorobami jest to, \u017ce istniej\u0105 osobne lekarstwa dla cia\u0142a i osobne lekarstwa dla duszy, gdy tymczasem obydwie te sfery nie powinny by\u0107 od siebie oddzielane.\u201d
\n(Platon)<\/li>\n- \u201eCia\u0142o nie mo\u017ce rozchorowa\u0107 si\u0119 samo z siebie. (\u2026) Gdy jeste\u015b chory, oznacza to, \u017ce obstajesz przy czym\u015b, czym nie jeste\u015b w rzeczywisto\u015bci, chcesz uczyni\u0107 lub pomy\u015ble\u0107 co\u015b, co nie jest twoje. (\u2026) Choroba, odpowiednio odczytywana i pojmowana, mo\u017ce sta\u0107 si\u0119 dla cz\u0142owieka wspania\u0142ym, osobistym nauczycielem, przewodnikiem na drodze do zdrowia i doskonalenia \u015bwiadomo\u015bci. (\u2026) Tak wi\u0119c klucz do twojego uzdrowienia tkwi w\u0142a\u015bnie w tobie – w twojej ch\u0119ci i gotowo\u015bci do przeprowadzenia pozytywnych zmian w swoim \u017cyciu.\u201d
\n(Kurt Tepperwein)<\/li>\n- \u201e\u0179r\u00f3d\u0142em ludzkich chor\u00f3b\u00a0 – fizycznych i psychicznych – jest niemo\u017cno\u015b\u0107 spe\u0142nienia swoich prawdziwych pragnie\u0144. Wi\u0119kszo\u015b\u0107 ludzi nie jest \u015bwiadoma lub nie nawi\u0105za\u0142a wi\u0119zi ze swoimi prawdziwymi emocjami i pragnieniami, poniewa\u017c jest uzale\u017cniona energetycznie – tak fizycznie, jak i psychicznie – od innych os\u00f3b oraz ich licznych, tyranizuj\u0105cych powiele\u0144 w postaci ego\u2026 \u201c
\n(Limor Zohar)<\/li>\n- \u201e\u017baden lekarz nie jest w stanie pacjenta uzdrowi\u0107, je\u017celi w samym pacjencie, nie dojdzie do wewn\u0119trznych zmian. Sam pacjent jest odpowiedzialny za sw\u00f3j stan zdrowia i tylko on mo\u017ce spowodowa\u0107, \u017ce organizm ca\u0142kowicie wyzdrowieje. \u201c
\n(Ryke Geerd Hamer)<\/li>\n- \u201eZawsze m\u00f3wi\u0119, \u017ce \u2018nieuleczalne\u2019 znaczy \u2018uleczalne od wewn\u0105trz\u2019. \u201d
\n(John Demartini)<\/li>\n- \u201ePami\u0119tajmy o ile to mo\u017cliwe, \u017ce ka\u017cda nieprzyjemna my\u015bl to z\u0142a rzecz, kt\u00f3r\u0105 dos\u0142ownie umieszczamy w swoim ciele. \u201d
\n(Prentice Mulford)<\/li>\n- \u201eChoroba to cz\u0119\u015b\u0107 nas samych, kt\u00f3ra chce\u2026 chce\u2026 zosta\u0107\u2026 zosta\u0107\u2026 poznana. \u201c
\n(pacjentka Arnolda Mindella\u00a0powiedzia\u0142a te s\u0142owa tu\u017c przed \u015bmierci\u0105)<\/li>\n- \u201eZach\u00f3d stara si\u0119 stworzy\u0107 nie\u015bmiertelno\u015b\u0107 i osi\u0105gn\u0105\u0107 szcz\u0119\u015bcie wieczne g\u0142\u00f3wnie poprzez dobr\u0105 prac\u0119, a ostatnio r\u00f3wnie\u017c przez rozw\u00f3j psychologiczny i samowiedz\u0119. Nasza tendencja do tego, by nie zajmowa\u0107 si\u0119 cia\u0142em jako takim, jest jednym z czynnik\u00f3w wp\u0142ywaj\u0105cych na to, \u017ce kompulsywnie poszukujemy materialnego bezpiecze\u0144stwa i zdrowia. (\u2026) Je\u015bli cia\u0142o nie jest zintegrowane z samowiedz\u0105, dobrobyt i powodzenie staj\u0105 si\u0119 obsesj\u0105. Rozw\u00f3j psychiczny bez \u015bwiadomo\u015bci jest jak drzewo bez korzeni.\u201d
\n(Arnold Mindell)<\/li>\n- \u201eIntelekt mo\u017ce sta\u0107 si\u0119 nieprzyst\u0119pny i niewra\u017cliwy na cierpienie, ale mi\u0142o\u015b\u0107 tego nie zdo\u0142a; intelekt potrafi zawsze wycofa\u0107 si\u0119 i zabezpieczy\u0107; mo\u017ce by\u0107 wy\u0142\u0105czny, zaborczy, osobisty lub bezosobisty. A mi\u0142o\u015bci nie mo\u017cna do niczego przystosowa\u0107, nie da si\u0119 jej zamkn\u0105\u0107 w \u017cadne op\u0142otki i niczym zabezpieczy\u0107.\u201d
\n(Jiddu Krishnamurti)<\/li>\n- \u201ePrzyjrzyj si\u0119 swojemu cia\u0142u i por\u00f3wnaj je z organizmem zwierz\u0105t kieruj\u0105cych si\u0119 naturalnymi potrzebami. Zwierz\u0119 nigdy nie jest przeci\u0105\u017cone, napi\u0119te, poza momentami walki i lotu. Ono nigdy nie je ani nie pije czego\u015b, co mog\u0142oby mu zaszkodzi\u0107. Ruchu i wypoczynku ma tyle ile potrzeba. Zwierz\u0119 ma naturalne wyczucie, kiedy i w jakim stopniu powinno wystawi\u0107 si\u0119 na \u017cywio\u0142y przyrody. (\u2026) Dzieje si\u0119 tak dlatego, poniewa\u017c zwierz\u0119ta s\u0142uchaj\u0105 swojego cia\u0142a i pozwalaj\u0105 si\u0119 kierowa\u0107 jego m\u0105dro\u015bci. (\u2026) Obserwuj swoje \u017c\u0105dze, ambicje, pr\u00f3\u017cno\u015bci, pragnienie pokazywania siebie i podobania si\u0119 innym, poczucie winy, kt\u00f3re zag\u0142usza w tobie g\u0142os twego cia\u0142a.\u201d
\n(Anthony de Mello)<\/li>\n- \u201eNa w\u0142asnym ciele i duszy do\u015bwiadczy\u0142em, \u017ce potrzeba mi by\u0142o grzech\u00f3w (\u2026), aby nauczy\u0107 si\u0119 uleg\u0142o\u015bci, aby pokocha\u0107 \u015bwiat, aby nie por\u00f3wnywa\u0107 go z jakim\u015b przez siebie wymarzonym, wyobra\u017conym \u015bwiatem, z wymy\u015blonym jakim\u015b rodzajem doskona\u0142o\u015bci, tylko zostawi\u0107 go takim, jakim jest, i kocha\u0107 go, i cieszy\u0107 si\u0119, \u017ce do niego nale\u017c\u0119.\u201d
\n(Hermann\u00a0Hesse)<\/li>\n- \u201e\u015awiat jest pi\u0119kny, po prostu cudowny, a przebywanie tu mo\u017ce by\u0107 bardzo \u0142atwe, gdy mi\u0142o\u015b\u0107 stanie si\u0119 sposobem na \u017cycie. Mo\u017cesz kocha\u0107 przez ca\u0142y czas. To tw\u00f3j wyb\u00f3r. Nawet jak nie ma powodu do kochania, mo\u017cesz kocha\u0107, bo mi\u0142o\u015b\u0107 ciebie czyni szcz\u0119\u015bliwym. Mi\u0142o\u015b\u0107 da ci pok\u00f3j wewn\u0119trzny. (\u2026) I u\u015bwiadomisz sobie, \u017ce mi\u0142o\u015b\u0107 jest wsz\u0119dzie.\u201d
\n(Don Miguel Ruiz)<\/li>\n- \u201eKochaj\u0105ca osoba ogarnia swym uczuciem wszystko co \u017cyje i wszystko co podtrzymuje \u017cycie. To w\u0142a\u015bnie taka mi\u0142o\u015b\u0107 przed\u0142u\u017ca proces \u017cycia ludzi, ro\u015blin i zwierz\u0105t. (\u2026) Mi\u0142o\u015b\u0107 jest reakcj\u0105 wolnej osoby, kt\u00f3rej obowi\u0105zkiem, o ile jakikolwiek posiada, jest zrealizowa\u0107 sw\u00f3j potencja\u0142.\u201d
\n(Alexander Lowen)<\/li>\n- \u201eGdybym mia\u0142 dar prorokowania i zna\u0142 wszystkie tajemnice, i posiad\u0142 wszelk\u0105 wiedz\u0119, i wiar\u0119 mia\u0142 tak wielk\u0105, i\u017cbym g\u00f3ry przenosi\u0142, a mi\u0142o\u015bci bym nie mia\u0142 – by\u0142bym niczym. (\u2026) Mi\u0142o\u015b\u0107 nigdy nie ustaje, nie jest jak proroctwa, kt\u00f3re si\u0119 sko\u0144cz\u0105, cho\u0107 zniknie dar j\u0119zyk\u00f3w i cho\u0107 wiedzy ju\u017c nie stanie. (\u2026) Tak wi\u0119c trwaj\u0105 wiara, nadzieja, mi\u0142o\u015b\u0107 – te trzy: najwi\u0119ksza z nich jednak jest mi\u0142o\u015b\u0107.\u201d
\n(Pawe\u0142 z Tarsu)<\/li>\n- \u201eMi\u0142o\u015b\u0107 zwyci\u0119\u017cy wszystko. Nie ma choroby, kt\u00f3rej by nie uleczy\u0142a mi\u0142o\u015b\u0107. Nie ma drzwi, kt\u00f3rych by nie otworzy\u0142a. Nie ma przepa\u015bci, nad kt\u00f3r\u0105 nie by\u0142oby mostu mi\u0142o\u015bci. Nie ma \u015bcian, kt\u00f3rych by nie zburzy\u0142a mi\u0142o\u015b\u0107. Nie ma grzechu, kt\u00f3rego by mi\u0142o\u015b\u0107 nie odkupi\u0142a.\u201d
\n(z \u2018Ob\u0142oku niewiedzy\u2019)<\/li>\n- \u201eNie ma znaczenia czy malujesz, rze\u017abisz, czy robisz buty; niewa\u017cne czy jeste\u015b ogrodnikiem, farmerem, rybakiem czy cie\u015bl\u0105. Jedyne co ma znaczenie, to czy wk\u0142adasz swoj\u0105 dusz\u0119 w to co robisz. Je\u015bli tak, zawsze to co tworzysz b\u0119dzie mia\u0142o w sobie odrobin\u0119 bosko\u015bci.\u201d
\n(Osho)<\/li>\n- \u201eWszystko czym jeste\u015bmy, to rezultat tego, o czym my\u015bleli\u015bmy i my\u015blimy.\u201d
\n(Budda)<\/li>\n- \u201eCzy uwa\u017casz, \u017ce mo\u017cesz, czy te\u017c uwa\u017casz, \u017ce nie mo\u017cesz, w obu wypadkach masz racj\u0119.\u201d
\n(Henry Ford)<\/li>\n- \u201eZanim zaczniemy pomaga\u0107 innym, zacznijmy najpierw sami jasno widzie\u0107. \u201c
\n(Jiddu Krishnamurti)<\/li>\n- \u201eBardzo wypi\u0119knia\u0142e\u015b, twoje oczy s\u0105 znowu tak dobre i \u0142agodne jak w dawnych czasach\u2026\u201d
\n(Hermann\u00a0Hesse)<\/li>\n<\/ol>\n<\/blockquote>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"\u201eCz\u0142owieka nie zmienia czas. Cz\u0142owieka nie zmienia si\u0142a woli. Zmienia go mi\u0142o\u015b\u0107.\u201d (Henry Drummond) \u201eHindusi m\u00f3wi\u0105: Gdyby B\u00f3g chcia\u0142 si\u0119 ukry\u0107, to wybra\u0142by cz\u0142owieka, aby si\u0119 ukry\u0107 w nim. To jest ostatnie miejsce, w kt\u00f3rym by cz\u0142owiek szuka\u0142 Boga. Trudno\u015b\u0107 z wi\u0119kszo\u015bci\u0105 ludzi polega na tym, \u017ce pr\u00f3buj\u0105 si\u0119 sta\u0107 …<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":105,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","template":"","meta":{"footnotes":""},"class_list":["post-14","page","type-page","status-publish","has-post-thumbnail","hentry"],"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/14","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=14"}],"version-history":[{"count":5,"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/14\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":186,"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/14\/revisions\/186"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/105"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.rasalhague.pl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=14"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}